اســـــلامِ من

اسلام من , اخبار اسلامی,اخبار انقلاب

بایگانی
آخرین نظرات

دعا کنید پدرم شهید بشه...

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

دعا کنید پدرم شهید بشه

شنیدم دختر خانمی میگفت:
فقط دعا کنید پدرم شهید بشه!
خشکم زد. گفتم دخترم این چه دعاییه؟
گفت:آخه بابام موجیه!
گفتم خوب انشاالله خوب میشه، چرادعاکنم شهید بشه؟
گفت: آخه هروقت موج میگیردش و حال خودشو نمیفهمه شروع میکنه منو مادر و برادرمو کتک میزنه! ، امامشکل ما این نیست!
گفتم: دخترم پس مشکل چیه؟
گفت: بعداینکه حالش خوب میشه ومتوجه میشه چه کاری کرده.شروع میکنه دست و پاهای همهمون را ماچ کردن و معذرت خواهی میکنه.
ما طاقت نداریم شرمندگی پدرمون را ببینیم.
دعاکنید پدرم شهید بشه.....

نظرات  (۲)

شهدا شرمنده ایم...
با سلام و خسته نباشید
با تشکر از زحمات شما وبلاگ عالی بود لینک می شود.
پاسخ:
با سلام
با تشکر از نظر شما .
کاش لینک سایت تونو میذاشتید بنده هم لینک میکردم .
موفق باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی